SKĄD NISKA CENA

Aby wprowadzić na rynek produkt, nawet taki, który się różni tylko na plus od pozostałych, trzeba dodatkowej zachęty dla swoich pierwszych klientów.

Zjawisko obniżania ceny wartościowych produktów jest bardzo rzadkie.
Dlatego kojarzymy niższą cenę z towarem gorszym lub niechodliwym.

My produkujemy domy z  materiałów wysokiej klasy. Do budowy wzmocnionej konstrukcji zużywamy ich więcej niż w standardowych domach. Koszt całkowity materiałów jest więc wyższy.
Jak wygospodarujemy rezerwę finansową na niższą cenę ?

Kluczem jest tu wielokrotnie zwiększona wydajność obniżająca znacząco koszty.

W przemyśle, poza budownictwem trwa walka konkurencyjna firm. Zwykle jednak różnice wydajności między nimi są niewielkie. Mają podobne maszyny, technologie, oprogramowania.

Nasz wielokrotny skok wydajnościowy wynika z przejścia z organizacji skupionej wokół pojedynczego produktu  (dom - produkcja jednostkowa) do produkcji na taśmie, gdzie brygady lub pojedynczy pracownicy wykonują zawsze podobną pracę, a kolejne porcje produktu dostarczane są na ich stanowisko (produkcja masowa, zindywidualizowana).
Zbudowaliśmy  także otoczenie dla tego typu produkcji.

W efekcie zaoszczędzone koszty  w części przeznaczyliśmy na promocyjną cenę.

 

POWRÓT